Monday 2 January 2012

GoodBye 2011 & Hello 2012

Hello,
Okey rase sgat gembire sebab now dh dpat aktifkan blog balik..But I have to sign in for my new blog + yahoo + google account. Well, sad to said..I memang pelupe orangnye..*Gishhhh*Like seriously..dah berape kali okay I renew my email n password utk blog..but still..akan terlupe dan kesudahannyer..blog deactivated.
(Just like that). But its okey for me..because blog yg before this xde makne dah.Hurm..okeyh..papppp...Just forget about it..I want to start a new life N yes...For Year 2012...I celebrate kt luar.Akhirnyaaa..wahh..(nk ckap dh dewase lah tuh)..haaha...And I had so much fun..U know what..fireworks btul2 atas kepale then we all xpyah nk bersesak2 kt datran merdeka or klcc..Just relax kt Matic..sgat best.Sangat cantik dan suasane agak romantic untuk pasangan becinte.auuww...Ditambah pulak Mr.Eeez ade kt tepi teman kan..Hurm..Im so happy that night. And macam bese..kitorang bergambar bagai nk rak...=p
okies..mcam biase aktiviti wajib dlam toilet..=)

shasha is taller than me..=p

Credit to the foreigner..(die tibe2 offer nk snap pic kan..haha)

Meet Mr. Aizuddin Zulkifli..=p

No comments:

Post a Comment