Thursday 16 February 2012

GoodBye Mr. Lelaki Ini..

Hellowww there....last day was my final day doing my internship.babeh.heheh...I feel so happy but badan dah malas2 nk start wat report yg maha banyak tuh. Puas duk merungut dgan due senior iaitu sudu dan hana.hahaha..Lol,,,sorry u guys and thanks coz bagi advice sumeee...weeeee...=).Supposely, I nk balik awal yesterday n join dorang roll-call. But then, si Nasafi tibe2 kol n cakap die available today n nk belanje makan. Me ape lagi, terus cancel smpai abg Mail membebel."ohhh..pentingkan kawan lagi dari kitorang,xpe2"..hahaha.Alah...next week akan jumpe diorang jugak..thats why xsedih sangat..heheh..Then, I wait dis guy at skybridge lobby and si Emma and Ain nmpak. Punyelah gatal smpai sanggup kejar I bebudak tuh..hahaha...n they said that his face look alike Pierre Andre.Omgg...kembang bontot ko nasaf..hahah.Actually, I kenal dis guy mase kt Petrosainslah..Die volunteer jugak..n salu gaklah bersembang2 dgan die coz die rajin nk tanye pasal my bf, my ex sume2lah. Then, baru2 ni die fell in love dgan my fren. Gatal kaww kan?hahaha...And why I gelarkan die as Lelaki Ini? Agak lucu actually...hahahah...No need to mention.Malas pulak nk citer.haha..And this Saturday he will go to Sydney, Australia for study purposes. Tengok je kaw giler2 camtu an.hahaha...ok till then, do take care of yourself and jangan lupe bawak balik patung kangaroo aku..hahahahhaha...And thanx for the Nandos' but to be true I don't like their chicken kebab and also sidelines. Xsedap okeyhhhhhh!!!Lol...^^



Si Nasafi Azman alias Lelaki Ini..LOL

Thanx for the Nando's./=)

No comments:

Post a Comment