Monday 27 February 2012

Just Okay....=)

Just finished watching this movie. Totally lemsss bukan? cerite dh kuar lame kot. 2nd Feb I think. But Luckily, I dapat tgok this movies without pergi ke cinemas even mase mule2 kuar dulu rase cam nk tgok wayang je. Well, singleandlazymovingirl mmg xsuke g tgok wyang I guess. hehehe. Layan jelah sorang2 ngadap lappy dalam gelap, my sis sume dah bedengko tido. hahaha ..And so far...I think that this story was pretty good...Jalan cerite die, mcamane cinte dorang terhalang semuekan, ade sweet2 scene gitu and I ternmpak si Livonia which is ex-junior I turut berlakon as extra dlam this film.. Well, keep it up babe!!=) Cite ni blh dikategorikan kelas cinte agung jugaklah.Yelah, dah Paris jadi tempat lokasi kan?? Oh my...dapat x agaknye saye menjejakkan kaki di "Kota Cinta" tu bersama kekasih/soulmate/lovers ek?Eyh..bukan same ke sume?eissshh..I nk beranganlah tonite.hahaha. See you there Paris. Lol. Ok, stop blabbering.  Hurm...but I bet dalam real world xbnyak kisah cinte sebegini. Yelah..ape yg indah, ape yg romantik tu sume dalam drama.  In this real world, we face tooo muchhh problemsa. Too much okeyh!! .thats why I more into Pinoy movies...Totally love it!!Sebab everytime I tgok cite dorang of course meleleh air mate. Yelah, dululh time kt hostel layan sorg2 atas katil..bile roomate panggil cepat2 kesat air mate.hahah..ngadeww sgt ko kan awin?? Examples like citer One More Chance and I Love You So. Rase macam besttttt sgt2 cite die bcoz lebih realistic n masuk akal.kan2?? Plus tgok hero die..auuwwww...Ni nk tambah ni, I sangat suke tgok Neelofa. Her face, her body, her voice. Woaaahh..totally adore..Cantik sgt.Kak..share tips dpat body macam akak.bleyh??*winkwink*kikiki....okey then..nk tido dah...Rase penat sgt2 plus esok nk start continue finishing my report. This weekend I harus membusykan diri dan apabila sampai di Sarawak lebih bnyak story menanti..hahaha...And I think I already know aktiviti ape yg akan I buat bile dh smpai sane nnti. Ya Allah...janganlah aku terserempak dengan sape2 yg pernah hadir secare langsung atau tidak langsung dalam hidup aku sebelum ni. Amin...Because you know what. Lately, tibe2 orang yg xdisangke muncul dalam hidup ni. And I was like...*sighhhhhhh* Just stay awayyyyy lah!!//huhuhuu. Ok then...Goodnite alls..And have a Sweet Dreams..I nk pegi Paris jap dgan my prince.ahakkkkssss...

p/s: .Say I Love You or Mahal Kita to your Lovers before sleep,owkeyh??!! (Pesanan Penaje).. =)

No comments:

Post a Comment