Tuesday 21 February 2012

Imisstheoldme!!

To be frank, I'm just too missing to be the old me. Bukan rindu apelah kan..hahaha...rindu awin yg hyperaktif dan bnyak ckap, miss my body of course..kalau dilihat dalam gmbar2 kt bawah I nmpak kurus ckit..ckit jelah..i mane pernah kurus sgt pon.ahahhaha...Unless I rase keding bile sakit, and thats's all.ahahaha..Well,to be true..rindu giler zaman mudo2 remaje.hahahahah...Mase ni tau nk ber-SOSIAL je..aaahaa...oppppss...mind ur words, honey!!And yeah..miss my face. Even xselicin Kak Hanis Zalikha yg cun-melecun, but at least I xfeel down everytime I sentuh2 pipi n dahi I..Gosshhhh...now I dunno what happen, but my skin kelihatan sangat pucat, pimples everywhere. Huhuhuhu...So sad...N yeah.Same goes to my hair as well. Ok but, as usual I ignore all that. As long that I'm happy. All that can be recover if I rajin wat treatment,this and that. And semue tu hanye boleh dilakukan kalau saye berduit ye. Ulang..jike saye berduit.Why sometimes people don't understand n keep forcing me? Korang ingat aku kaye ke??Hahahhaa...Why don't u alls yg belanje saye then??Asik nk memberi komen ke atas diriku ini jer..hahaha..(dah melalut)...Okay...Oh sangat susah dpat kulit sensitive but lagi susah kalau kite malas nk jage.Hhahahaha...Even kene gigit nyamuk ckit, n then I garu kulit I akan terus jadi buruk. 
And yeah....as usual...ibu akan bising bile I akan berterusan garu..sampai lengan pun dh mcam2 scars timbul...*SIGHHHHHH* 
Meet cda yg kiut...=)

oppps...jus found dis pic..lol.







mwaaaaacccccxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!
p/s: Just found these pictures in my lappy and terus decide nk post in ma blog. Xde kene-mengene ape pun actually...hahaha...saje ngader. Well...Awin kan,Daaaaaaaaaaaaaaa...hahaha...Ok then, back to work.Assignment..Actually harini xsentuh langsung because I'm suffering backache n juge pinggang ni rase cam nk tercabut. Tulah gatal sangat duk bergelk tiru Preity Zinta. Hey..babes, body u xlentur macam die lah???...Okey at least I'm trying.hahahaa...Jusst IN LOVE with hindustan songs lately...n terus mengade nk ikut dorang joget..Ape jelah Awin oiiiiiiiiii....................(^^,=)

No comments:

Post a Comment