Saturday 25 February 2012

Marco Alcaraz...Mahal Kita!!

See him!!Deyymmmmhot!! oH aktor filipina mmg sume hensem2. Sangat!!..Aduhhhh...Geram.*gataaiii..*hahaha.First time I know him bile die berlakon dalam cite It Might Be You long time ago...Oh My godd....Love him so mucch...wlupon xpernah jumpe.hahaha..Tgok muke die pun tau die penyayang, romantik, dan macam2 lagi.lol..Tapi dah kawen dh pun...hensem sangat2..agak2 I ade standard x nk dpat bf macam ni???ngehngeh....

oh my....Pengsan jap...=p

muaaahhhxxx...=*

Heart his body...ouccchhh...*wink*

Nampak macam I snap sendirikan??lol
p/s: Last entry for todayy..Lega korangkan??hahaha...Well, I have to follow my family balik kampung. My dad xkasi tinggal. So yeah..okay I ikut jelah...well dear Mr.A...nnti2 je g tgok wayang or pegi zoo..hahaha...I know ur intention nape nk bawak I g ctu kan??Well..thanxxx...but sorry..Next week je k..=)..Bye Allss!!!

No comments:

Post a Comment